loading...
آریانا سیستم
کاوشگر بازدید : 206 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

تلفن همراه قابل انعطاف نوکیا - به همراه عکس

تلفن همراه قابل انعطاف نوکیا - به همراه عکس نوکیا به تازگی امتیاز انحصاری برای دستگاهی را به ثبت رسانده که با داشتن نمایشگر قابل انعطاف، از نظر فیزیکی قابل خم شدن است.


این امتیاز انحصاری كه در آمریكا به ثبت رسیده، مربوط به دستگاهی است كه بر اساس شكلی كه كاربر به آن می‌دهد ، واكنش نشان می‌دهد.


در تقاضای ثبت امتیاز این فن‌آوری از یك رابط كاربری و روشی برای بهبود روش تعامل كاربر صحبت شده است ؛ نوكیا دو سال قبل تلفن مفهومی به نام Morph را به نمایش گذاشته بود و به‌نظر می‌رسد پس از گذشت دو سال این فن‌آوری به تلفن مفهومی با نمایشگر قابل انعطاف تغییر یافته كه ممكن است به تولید برسد.






سامسونگ در نمایشگاه فن‌آوری CES در سال گذشته نمایشگرهای OLED قابل انعطافی را نمایش گذاشت و ظاهرا در حال كار برروی دستگاهی است كه به‌طور كامل این كاركرد را داشته باشد و سونی نیز سال گذشته نمایشگرهای OLED قابل انعطاف ساخت این شركت را معرفی كرد.


سامسونگ تصمیم دارد در آینده‌ای نزدیك چنین نمایشگرهایی را به بازار عمومی مصرف‌كنندگان وارد كند و تنها مشكل پیش رو یافتن راهی برای قابل انعطاف كردن سایر قطعات دستگاه است
 

کاوشگر بازدید : 265 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

قابليت قفل گوشي موبايل نوكيا مدل N86 از راه دور (Nokia N86 remote phone locking system)


 قابليت قفل گوشي موبايل نوكيا مدل N86 از راه دور (Nokia N86 remote phone locking system) شايد شما هم يكي از دارندگان موبايل NOKIA N86 باشيد.

خوب يكي از توانايي هاي جديد و جالب اين موبايل امكان قفل گوشي از راه دور هست (remote phone locking system) و برايم جديد بود.

خوب واسه فعال سازي اين امكان كافيه مراحل زير رو اجرا كنيد.

وارد منوي گوشي شده و :

Menu >Tools >settings >General >security >Phone and SIM card >Remote phone locking

و در انتها پس از enable (فعال) ساختن، متن مورد نظر را كه حداقل ميبايستي 5 كاركتر داشته باشه بعنوان كد فعال سازي وارد كنيد.

خوب حالا فرض كنيد گوشي موبايلتان را در محل كارتان جا گذاشتيد و مايل نيستيد همكاران فضول وارد گوشي موبايل تان شده و اطلاعات شخصي تان را وارسي كنند!

خيلي ساده: كافيست يك پيغام (SMS) عين كد remote phone locking رو از يه گوشي ديگه به موبايلتان ارسال كنيد.

گوشي شما قفل گرديد!تا اينكه خودتان كد معروف رو وارد كنيد.

امكان تماس با گوشي قفل شده امكان پذير بوده و شما مي توانيد به آقا يا خانم فضول زنگ بزنيد و بگيد كه به هيچ وجه نميشه قفل گوشي رو باز كرد!

ضمنا اگه كسي نرم افزاري كه اين قابليت رو به گوشي هاي ديگه بده رو سراغ داره ، ما رو هم مطع كنه شايد ثوابي نيز ببره.

راستي يادتون نره SMS ارسالي از گوشي غريبه رو پاك كنيد.

کاوشگر بازدید : 247 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

این سایت در زمینه ی نرم افزار ، بازی ، تم مبایل و …… شروع به کار کرد

کاوشگر بازدید : 262 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

که طبق ادعای سازندگانش انقلاب صنعتی گوشی موبایل است، قابلیت هایی مثل برقراری تماس، اجرای موسیقی، دسترسی به اینترنت، ویرایش عکس، نمایش فیلم و ارسال پیام ها متنی را در خود جا داده است.
اگرچه هر کدام از این امکانات در بسیاری از ابزارهای دیجیتال دیگر هم وجود دارند، اما ویژگی منحصر به فرد iphone در داشتن همزمان و یکجای تمام این قابلیت ها است.
ظاهر بسیار شیک و زیبا، توانمندی های فنی متعدد ، صفحه لمسی چندگانه و بسیاری از نکات مثبت دیگر باعث شده است تا iPhone به یک گوشی محبوب در میان کاربران تبدیل گردد. iPhone نیز ترفندهای مختلفی دارد که هم اکنون قصد داریم کلیه کدهای مخفی این گوشی را برای شما بازگو کنیم.
با بهره گیری از این کدها که سایت موب پی سی برای شما تهیه کرده میتوانید به اعماق iPhone دسترسی پیدا کنید.

دانلود نرم افزار , برنامه , موبایل , بازی آندروید , نرم افزار آندروید - کدهای مخفی گوشی های آیفون iphone

درباره ما
به وبلاگ تفریحی آریانا سیستم خوش آمدید. اميدواريم از مطالب وبلاگ لذت ببريد و بتونيد به مطلبي كه ميخواستيد برسيد برای استفاده ی کامل از سایت و انجمن عضو شوید. فروشگاه آریانا هم فعال شده واسه کاربران این سایت به صورت کاملا اختصاصی.دوستان برید حالشو ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 642
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 127
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 520
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,689
  • بازدید ماه : 1,201
  • بازدید سال : 48,967
  • بازدید کلی : 452,360